هفت مدل بسته‌ بندی مهم در فست‌ فود
10 | 4 | 1404
فهیمه استکی

هفت مدل بسته‌ بندی مهم در فست‌ فود

این ۷ بسته‌ بندی فست‌ فودی رو داشته باشی، نصف راه فروش رو رفتی!

اگه غذا پختن هنر باشه، سرو کردنش مهندسیه!
و بخش مهمی از اون مهندسی، بسته‌ بندیه. نه فقط از نظر زیبایی، بلکه از نظر راحتی استفاده، تمیزی، ماندگاری گرما، و حتی احساس مشتری موقع باز کردنش.

این ۷ بسته‌ بندی فست‌ فودی رو داشته باشی، نصف راه فروش رو رفتی!

اگه غذا پختن هنر باشه، سرو کردنش مهندسیه!
و بخش مهمی از اون مهندسی، بسته‌ بندیه. نه فقط از نظر زیبایی، بلکه از نظر راحتی استفاده، تمیزی، ماندگاری گرما، و حتی احساس مشتری موقع باز کردنش.

تو این مقاله، هفت مدل بسته‌ بندی مهم تو فست‌ فود رو مرور می‌کنیم که تأثیر مستقیم روی فروش و رضایت مشتری دارن:



۱. جعبه برگر

اگه برگر توی یه جعبه بی‌ کیفیت باشه، مشتری همون لحظه‌ای که نون له‌ شده یا سس ریخته ببینه، کل حسش خراب می‌شه. یه جعبه برگر با طراحی اصولی باید فیکس اندازه برگر باشه، تهش روغن  نده، و قفل محکمی داشته باشه.

 

۲. پاکت ساندویچ

ساده، سریع، و مهم.
پاکت ساندویچ اگه جنس خوبی نداشته باشه، چرب می‌شه یا حتی پاره. ولی یه پاکت استاندارد با چاپ اختصاصی، حتی توی بیرون‌ بر هم برند رو موندگار می‌کنه.

 

۳. قیف سیب‌ زمینی

قیف‌ هایی که با زاویه طراحی شدن، هم سیب‌زمینی رو زیباتر نشون می‌دن، هم خوردنشو راحت‌ تر میکنن. توی فودکورت یا سفارش حضوری، مشتری وقتی یه قیف شیک دستشه، ناخودآگاه عکس می‌گیره.

 

۴. سینی سوخاری

برای پک‌ های چند‌ آیتمی مثل مرغ، ناگت، قارچ سوخاری یا سیب‌زمینی. این سینی‌ ها اگه خوب طراحی شده باشن، مثل یه بشقاب قابل حمل میمونن. برندتونو می‌تونن خیلی شیک نشون بدن.

 

۵. لیوان دوجداره

نوشیدنی داغ رو نباید توی لیوان نازک داد. لیوان دوجداره کالدی هم دست مشتریو نمی‌سوزونه، هم وقتی برند روش چاپ بشه، توی هرجایی که باشه :محل کار، ماشین، پارک داره تبلیغ شما رو می‌کنه.

 

۶. جعبه اسنک

برای رول، ناگت، قارچ یا حتی مینی‌ برگر. یه جعبه کوچیک اما با طراحی هوشمندانه که باز و بسته شدنش راحت باشه، خیلی تأثیر می‌ذاره روی حس مشتری.

 

۷. کاغذ ساندویچ

خیلیا فکر میکنن این مورد بی‌ اهمیته، ولی اشتباهه. یه کاغذ با چاپ برند شما که ساندویچو تمیز نگه می‌داره، از پخش شدن سس جلوگیری می‌کنه و حس بهداشت میده، خیلی مهمه.

 

اگه این بسته‌بندی‌ ها رو هوشمندانه انتخاب کنی، مشتری بدون اینکه حتی غذا رو بچشه، حس خوبی از برندت می‌گیره.
و این، یعنی یه قدم بزرگ تو وفادار کردن مشتری.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)